Το ESPN και η Formula 1 επιβεβαίωσαν την τριετή επέκταση των δικαιωμάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής έως το 2025, σε μια συμφωνία που θα διατηρήσει όλες τις τηλεοπτικές εκπομπές αγώνων σε ABC, ESPN και ESPN2 χωρίς διαφημίσεις.
Η κίνηση αυτή, η οποία ανακοινώθηκε στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών του 2022 στο Circuit of the Americas στο Όστιν του Τέξας, είχε συμφωνήθηκε κατ’ αρχήν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού , με τη F1 να εξασφαλίζει σημαντική αύξηση του τέλους δικαιωμάτων στην πολύτιμη αγορά των ΗΠΑ. Liberty Media και Walt Disney Company, οι οποίες διαχειρίζονται τις δύο πλευρές, ανακοίνωσαν και επίσημα την επέκταση της συνεργασίας τους μετάδοσης το Σάββατο, διατηρώντας το άθλημα στα δίκτυα ESPN στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το 2025.
Η νέα τριετής συμφωνία περιλαμβάνει διευρυμένα δικαιώματα απευθείας στον καταναλωτή, με λεπτομέρειες που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, και περισσότερους αγώνες από ό,τι πριν στο ESPN και το ABC, με κάλυψη που παρέχεται από την τηλεόραση του Sky Sports. Το ESPN είχε τα δικαιώματα μετάδοσης από το 2018, όταν ανέλαβε το NBC Sports και το κοινό έχει αυξηθεί κατακόρυφα καθώς το άθλημα έχει «απογειωθεί» στις ΗΠΑ και προσεγγίζει νεότερο κοινό.
Το Λας Βέγκας θα κάνει το ντεμπούτο του τον επόμενο χρόνο ως τρίτος αγώνας στις ΗΠΑ μετά το Όστιν, το οποίο φιλοξενεί την F1 στο Circuit of the Americas, και το Μαϊάμι. Η περασμένη χρονιά ήταν η σεζόν με τις περισσότερες προβολές ποτέ στην αμερικανική τηλεόραση με μέσο όρο 949.000 θεατές ανά αγώνα, σύμφωνα με τη Formula 1. Αυτό έχει αυξηθεί σε 1,2 εκατομμύρια κατά μέσο όρο μετά από 18 από τους 22 αγώνες το 2022.