Η Mediapro είναι η εταιρεία που αναλαμβάνει  για άλλη μια φορά τον ρόλο του… οικοδεσπότη των τηλεοπτικών δικαιωμάτων σε τρεις προορισμούς του EuroBasket, ενώ παράλληλα θα έχει την απόλυτη δημιουργία της παραγωγή του AmeriCup για τη FIBA.

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία είχε αναθέσει στον τηλεοπτικό «Κολοσσό» την παραγωγή  των δύο διεθνών τουρνουά της πρόσφατα, με την εταιρεία του ομίλου Medialuso, ν’ αποτελεί την υπεύθυνη για την ταυτόχρονη παραγωγή των αθλητικών γεγονότων που πραγματοποιήθηκαν σε τρεις διαφορετικές χώρες. Ο όμιλος άλλωστε είχε την παραγωγή  των αγώνων για το EuroBasket που μας πέρασε, το κορυφαίο ευρωπαϊκό τουρνουά Εθνικών ομάδων ανδρών,  που διεξήχθη από 1 έως 18 Σεπτεμβρίου στην Γερμανία (Κολωνία και Βερολίνο) και στην πρωτεύουσα της Γεωργίας, Τιφλίδα.

Μια ομάδα με περισσότερους από 100 επαγγελματίες της Mediapro, εγκαταστάθηκε στις τρεις παραπάνω πόλεις, προκειμένου να προγραμματιστούν όλα στην εντέλεια και να βγει στον «αέρα»  το διεθνές σήμα, όπως επίσης και το SuperFeed, ένα διεθνές σήμα που προωθείται από τη FIBA ​​και διαθέτει πρόσθετο περιεχόμενο σε όσους έχουν αποκτήσει τα δικαιώματα των αγώνων. Η ομάδα ανέπτυξε τρεις μονάδες OB για την παραγωγή, με έως και 25 κάμερες HD (τελική φάση στο Βερολίνο) σε κάθε έναν από τους χώρους, εκτός από τη χρήση πολλών ειδικών καμερών (4Sky, κάμερες εξαιρετικά αργής κίνησης, Jimmy Jib Cranes, Pole Κάμερες και ρομποτικές κάμερες), προσθέτοντας επίσης και μια μονάδα DSNG στις τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνταν, προκειμένου να παραδώσει το σήμα για τα παιχνίδια που παίζονται σε αυτές τις πόλεις στον πελάτη.

Η Mediapro αναλαμβάνει τα προσεχή EuroBasket και ΑmeriCup.

Στη Mediapro ανατέθηκε επίσης ο ρόλος του… οικοδεσπότη του AmeriCup, του τουρνουά μπάσκετ της FIBA ​​που φέρνει αντιμέτωπες τις εθνικές ομάδες της Νότιας Αμερικής, της Κεντρικής Αμερικής και της Βόρειας Αμερικής, το οποίο πραγματοποιήθηκε φέτος στο Ρεσίφε της Βραζιλίας, από τις 2 έως και τις 11 Σεπτεμβρίου. Της ανατέθηκε να διαχειριστεί την παραγωγή, να παράσχει τεχνικά συνεργεία και να μεταδώσει το σήμα για τα 26 παιχνίδια που έλαβαν χώρα, με τη συμμετοχή μιας ομάδας περισσότερων από 60 επαγγελματιών, οι οποίοι εργάστηκαν στο τουρνουά χρησιμοποιώντας συνολικά 13 κάμερες HD καθώς και πολλές ειδικές κάμερες, συμπεριλαμβανομένου του Gimbal με CinemaStyle RF (κάμερα γερανού), πολλές κάμερες αργής κίνησης, καθώς επίσης και ρομποτικές κάμερες ταμπλό για να προσφέρουν μια διαφορετική λήψη της στεφάνης.